Filmy masturbacja, homoseksualizm, homoseksualny pocałunek

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje masturbacja, homoseksualizm, homoseksualny pocałunek. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Nimfomanka kontynuuje swoją opowieść, która staje się coraz bardziej brutalna i perwersyjna.

Q

5,1
W dobie ekonomicznego kryzysu, życie mężatki Virginie (Christelle Benoit) i romantyczki Alice (Helene Zimmer) wywraca się do góry nogami, gdy spotykają wyzwoloną, przepełnioną różnymi pragnieniami Cécile (Déborah Révy).
Kiedy Nant znika w tajemniczych okolicznościach, jego brat bliźniak, Nont, postanawia przejąć jego tożsamość i odkryć, kto lub co doprowadziło do tej sytuacji. Poznając jego najbliższych przyjaciół: Zoueya, Firsta, Captaina i Porsche'a, chłopak poznaje świat przesycony prostytucją, narkotykami, BDSM i nielegalnymi filmami pornograficznymi. Gdy do Nonta docierają informacje, że Nant w rzeczywistości może być już martwy, podejmuje decyzję o nawiązaniu niebezpiecznej relacji seksualnej z menadżerem klubu Playboyy, Promem, który może okazać się kluczem do rozwiązania tej zagmatwanej zagadki.


Faworyta

7,3
8,1
Początek XVIII wieku. Anglia jest w stanie wojny z Francuzami, ale uwagę dworu pochłaniają wyścigi kaczek i pojawienie się na rynku ananasów. Na tronie zasiada schorowana królowa Anna (Olivia Colman), a krajem zamiast niej rządzi jej bliska przyjaciółka, lady Sarah (nagrodzona Oscarem Rachel Weisz). Z podziwu godnym oddaniem dogląda ona przy tym rozkapryszonej i porywczej królowej. Na dwór przybywa nowa służąca Abigail (nagrodzona Oscarem Emma Stone), która swym urokiem oczarowuje Sarah. Sarah bierze Abigail pod swoje skrzydła, a Abigail dostrzega w tym szansę na powrót do swych arystokratycznych korzeni. Ponieważ sprawy polityczne i prowadzenie wojny coraz bardziej pochłaniają Sarah, Abigail stopniowo zajmuje jej miejsce u boku królowej Anny. Rozkwitająca przyjaźń z królową daje Abigail szansę na spełnienie swoich ambicji. Dziewczyna dochodzi więc do wniosku, że nie pozwoli, aby ktokolwiek lub cokolwiek – czy byłaby to kobieta, mężczyzna, polityka czy królik – stanęło jej na drodze.

Benedetta

6,4
7,2
Koniec XVII wieku to czas, gdy ludność w Europie dziesiątkowana była przez szalejącą epidemię. Zamożna rodzina młodej Benedetty Carlini, ujawniającej niespotykane talenty od najwcześniejszych lat, postanawia zawierzyć córkę Bogu. Trafia ona pod skrzydła siostry przeoryszy jednego z toskańskich klasztorów. Dziewczynka szybko wywołuje w nowym miejscu poruszenie, gdy podczas modlitwy w niewytłumaczalny sposób upada na nią figura Matki Boskiej. Po osiemnastu latach rola Benedetty (Virginie Efira) w klasztorze jest już zupełnie inna. Kobieta, regularnie nawiedzana przez mistyczne wizje, zaczyna być świadoma swojej siły i wpływu, jaki ma na otoczenie. Jednocześnie rywalizuje o władzę ze swoją przełożoną (Charlotte Rampling) i wdaje się w zakazany, płomienny romans. Obiektem westchnień bohaterki jest pochodząca z nizin społecznych Bartolomea (Daphné Patakia), która w klasztorze znalazła bezpieczną przystań. Rosnące wpływy Benedetty przysparzają jej również wrogów, i to na samych szczytach religijnej hierarchii.
Film jest osobistą historią opartą na doświadczeniach reżysera, dorastającego w bliskim kontakcie z budzącą zachwyt i grozę przyrodą. To opowieść przenosząca w intymny świat dwóch nastolatków, Thora i Christiana, wchodzących w okres odkrywania swojej seksualności i pierwszych inicjacji. Obraz w szczery i prawdziwy sposób przedstawia młodość i to jak determinuje ona kolejne etapy życia.
Osiemnastoletni Mathieu spędza swoje ostatnie wakacje przed podjęciem studiów z rodziną, nad wybrzeżem francuskim, kiedy poznaje Cedrica. Jedna chwila zapomnienia, namiętny pocałunek i między chłopcami wybucha płomienny romans. Uczucie wydaje się stopniowo pogłębiać, pomimo licznych problemów, z jakimi boryka się Mathieu – choroba matki, nieznośna siostra, wiecznie nieobecny ojciec, wreszcie późno odkryte preferencje seksualne – do momentu, w którym następuje swoiste „przesilenie” i Mathieu porzuca kochanka.
Cztery liryczne, oparte na faktach epizody opowiadają o kobietach kochających kobiety we współczesnym Taipei. Po zerwaniu z chłopakiem i nieustających kłótniach z rodzicami Jessie decyduje się zacząć wszystko od początku w Taipei. Jej przyjaciółka z lat szkolnych i wielbicielka jej urody Pon deklaruje, że „zajmie się nią”. U jest zodiakalnym baranem i świetnie potrafi o siebie zadbać. Co prawda nie zawsze dobrze lokuje swoje uczucia, ale nie ustaje w poszukiwaniach swojego ideału. Spancer szaleje na punkcie Summer. Ta odwzajemnia uczucie, ale by sprostać pokładanym w niej oczekiwaniom, decyduje się wyjść za mąż, urodzić dziecko, aby następnie wrócić do kochanki za 10 lat. W praktyce układ okazuje się być znacznie trudniejszy do realizacji niż początkowo zakładała Summer. Wszystkie dotychczasowe związki Ricky były tak spektakularne, jak krótkie. Wszystkie także nosiły znamiona przemocy. Opamiętanie, dostrzeżenie i docenienie tej najważniejszej osoby w jej życiu przychodzi zbyt późno.
Współczesny Teheran. Trójka przyjaciół z dzieciństwa boryka się z własną seksualnością, wzajemnymi relacjami i miłością, powoli wkraczając w dorosłość. Atafeh i Kathryn przyłączają się do podziemnego ruchu młodych oglądających filmy z kontrabandy, słuchających zakazanej muzyki i wierzących, że wszystko jest możliwe, nawet wolność...
W piątkowy wieczór Russell udaje się do klubu gejowskiego na podryw. Tuż przed zamknięciem spostrzega Glena. To, co miało być tylko przygodą na jedną noc, staje się czymś więcej, czymś wyjątkowym. Przez cały weekend, w barach i sypialniach, upijając się i biorąc narkotyki, opowiadając historie i uprawiając seks, mężczyźni lepiej się poznają. To krótkie spotkanie będzie rozbrzmiewać w ich całym dalszym życiu.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…